logo

עוסקים בפעילות גופנית? ויטמין B קומפלקס יכול לעזור

אחת מהמטרות של העוסקים בפעילות גופנית היא שמירה וחיזוק הגוף. עם זאת, במידה והגוף לא מקבל את הדרוש לו בעקבות פעילות מאומצת זו- עלולים להיווצר נזקים.על כל אחד ועל המתעמל בפרט יש את החובה לדאוג לגוף שלו בפנים לא פחות מאיך שדואג לו מבחוץ.
במיוחד עבור אותם המתעמלים, רקחו תרכובת מיוחדת בשם "ויטמין B קומפלקס".

לרכישת קומפלקס ויטמין B >>

 

מה זה ויטמין B קומפלקס?
ויטמין B קומפלקס נקרא כך מכיוון שכל שמונת מרכיביו חולקים מאפיינים דומים. ויטמינים אלה גם נמצאו כיעילים ביותר כאשר נצרכו יחד.
תרכובת מיוחדת זו היא למעשה קבוצה של ויטמינים מסיסים במים ברורים. לתרכובת זו נמצא כי יש תפקיד חשוב בויסות חילוף החומרים התאיים בגופנו, ובכך, לתת לנו עם האנרגיה הדרושה כדי לבצע כל סוג של פעילות גופנית.
לפי המחקרים, לויטמיני B חשיבות מיוחדת לתפקוד התקין של חילוף החומרים בגוף, לעור בריא, להתפתחות טונוס (מתח) שרירים תקין, לטיפוח מערכת חיסון בריאה ומערכת העצבים, לצמיחת תאים אופטימליים חלוקת התא ובעיקר בכל הנוגע לתאי דם אדומים, ואת הפחתת המתח ומחלות לב וכלי דם. כמויות נאות של קומפלקס B חיוניים לשמירה על הבריאות הכללית של ספורטאים.
מחסור בכל הצורות של ויטמין B תהיה השפעה על היכולת של ספורטאי כדי לעכל את המזון לאנרגיה, או את היכולת של הגוף להעביר חמצן, שני יסודות של ביצועים אתלטיים.

אלטמן במחיר הכי טוב

 

איזה ויטמינים נמצאים בקומפלקס?

ויטמין B1: התיאמין. ידוע כחיוני להמרת הפחמימות לגלוקוז אותן הגוף ממיר לאנרגיה. בנוסף, התיאמין חשוב ליצירת נוירוטרנסמיטורים, אשר משמשים כממסר כימי בין סיבי השריר של הגוף.

ויטמין B2: הריבופלבין. ידוע ביכולתו לפרק את הפחמימות ולסייע בשמירה על עור בריא.

ויטמין B3: הניאצין. נחשב למסייע לחילוף חומרי המזון ולבריאות מערכת העיכול.

ויטמין B6: הפירידוקסין. נמצא קשר בינו לבין המטבוליזם, בנוסף, נמצא כי הוא ממלא תפקיד חשוב לייצור תאי דם אדומים וכן ליצירת חומצות אמינו, שהן חשובות ליצירת חלבונים.

ויטמין B12: הקובלאמין. ידוע כמסייע ליצירת תאי דם אדומים ו ולהתפתחות סיבים המגנים על העצבים.

ויטמין B9: חומצה פולית. שילוב החומצה הפולית, החומצה הפנטותנית והביוטין נמצאו כתורמים בייצור ההמוגלובין, תרכובת כימית חיונית להובלת פסולת פחמן דו חמצן ופחמן בזרם הדם. בנוסף, נמצא כי החומצה הפולית בשילוב ויטמין B12 יוצרים יחד חשיבות לסינתזה של ה- DNA  ולצמיחה התקינה של התאים בגוף. 

 

איך ניתן לקבל ויטמין B קומפלקס? 

ויטמיני B קומפלקס נמצאים במגוון רחב של מזונות, כולל שמרים, דגני מחיטה מלאים, אורז, אגוזים, חלב, ביצים, ירקות ירוקים רבים, וכבד. בנוסף, ניתן למצוא את כל הקומפלקס במינון אידיאלי בכדור אחד בתוסף התזונה.

לפרטים נוספים

ויטמין B

Facebook YouTube Instagram